maanantai 1. elokuuta 2016

mun heinäkuu

Heips!
Mun koko heinäkuu ja kesäkuun loppu meni oikeestaan siirtymisestä paikasta A paikkaan B ja siellä oleskelusta. Oleskelun jälkeen kävin kotona purkamassa tavarat, pesemässä pyykit, pakkaamassa tavarat uudestaan ja lähdin uudestaan matkaan.
Toisaalta olen myös halunnut keskittyä olemaan nyt kesällä mun perheen kanssa, joten (valitettavasti) jätin blogin ihan tahallani takaa-alalle. Nyt kuitenkin kun kesä alkaa jo olemaan pitkällä ja koulujenkin pian alkaessa ajattelin taas palautumaan blogielämään.


Tein muutaman kollaasin puhelimella otetuista kuvista heinäkuussa. Kyllä tolla luurillakin ihan hyviä kuvia saa otettua mutta kyllä mieli tekisi päivittää tota kameraakin... Hakusessa olisi pieni kamera, jolla saisi silti laadukkaita kuvia! Muutamia olen jo katsellutkin, mutta tälläisellä opiskelijabudjetilla ei mitään kameroita heti ostella..

Oon viettänyt nyt kesällä hirveesti aikaa meidän perheen koiran kanssa! Kuulostaa jotenkin tosi oudolta varmaan joidenkin korvaan... Kuitenkin syksyllä ja keväällä viettäessäni arkipäivät koulussa, pyhittää viikonloput omalle ajalle ja kavereille, jotka eivät Turussa ole. Jotenkin ton karvaturrin kanssa oleskelu on jäänyt "vain" lenkittämiseen ja leikkimiseen. 

Tänä kesänä oonkin aktiivisesti ottanut tätäkin kaveria mukaan toimintaan ja ollaan käytykin pyörimässä torilla sekä moikkaamassa pikkusiskon kummeilla lehmiä. Lehmien luona Sylvi vietti kymmenen sekuntia valokeilassa ollessaan varmasti lehmien koko kesän suurin nähtävyys! Koira ei vain ollut yhtä innoissaan vaan tuosta valkoisesta hupparista löytyikin tassunjäljet Sylvin yrittäessä kiivetä selän kautta pakoon :-D

Mulla on ollut jotenkin tosi hyvä keikkaheinäkuu! Olin alkukuukaudesta Aitoon Kirkastusjuhlilla moikkaamassa kaikkia yläastekavereita ja samalla tuli käytyä katsomassa mm. JVG, Sanni, Tiisu ja Anssi Kela. Kaikki keikat olivat tuolla aivan uskomattomia ja jotenkin se koko fiilis kyseisillä festareilla on niin ihana. Lemppariksi nousi kuitenkin Tiisun keikka. Siis miten voi olla ihmisillä niin valtavasti energiaa lavalla? Jos teillä on mahdollisuutta niin menkää ja kokekaa Tiisu!


Kävin myös Lokalahdella Karjurockissa tätini ja serkkuni kanssa Olgan pyöriessä, totta kai, mukana! Käytiin katsomassa Hevisaurus, joka oli mielestäni yllättävän hyvä. Kyseiset muusikot ovat aivan ilmiömäisiä soittajia ja jos tulee toinen mahdollisuus joskus käydä katsomassa, niin aivan varmasti menen. Toinen artisti kyseisenä päivänä oli Anna Abreu ja häntä olimme katsomassa ihan eturivistä! Odotan todella paljon Annan uutta suomenkielistä albumia, sillä keikalla kuullut kappaleet olivat ihan tajuttoman hyviä.
Minulle itselle tuli aivan yllätyksenä kuinka lyhyt Anna on. Ehkäpä hieman ironista, sillä Annan ollessa sen n. 155 cm, itseltä pituutta löytyy melkein neljä senttiä vähemmän... Heh :-D

Tässä tunnelmia heinäkuulta! Minkälainen kuukausi teillä on ollut?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

()