tiistai 7. kesäkuuta 2016

kesä on täällä ja niin myös minä

Oltiin tänään pikkusiskon kanssa pitkästä aikaa kuvaamassa! Oli todella kivaa olla kameran edessä. Mulla meni jotenkin ihan järkyttävän pitkä aika, että sain nämä kuvat muokattua ja ladattua. En ole kyllä vieläkään tyytyväinen. Kuvista tuli jotenkin tosi rakeisia, mutta yritän olla häiriintymättä siitä. Tykkäsin yleisesti ottaen näistä kuvista paljon, jos mietitään vaatteita ja yleistä värimaailmaa! Käytiin ottamassa kuvat mun työpäivän jälkeen talomme lähellä olevalla vesitornilla ja  nuo graffitit ovat mielestäni todella hienoja. Ne eivät vain ole ehkä ihan oikealla paikallaan...


verkkatakki adidas - farkut h&m - kengät h&m 



Postauksen tärkein ajatus oli nämä uudet ihanat valkoiset tennarit!! Laitoin ne tänään ensimmäistä kertaa päälle ja on ne niiiin ihanat. Viime kesänä katselin jo tämän tyylisiä, mutta nyt löysin tälläiset H&M:sta vielä oikein sopivaan hintaan. Pakko ne oli ottaa mukaan kassalle...

Mun kesäloma alkoi jo 25.5 ja oonkin nyt eiliseen päivään asti vain oleskellut kotona. Oli meillä viime viikonloppuna kolmet ylioppilasjuhlat ja kävin myös kavereiden kanssa juhlistamassa päättäreitä Somerolla. Viime viikon aikana ehdin myös siivota koko huoneen ihan lattiasta kattoon, sillä se oli päässyt ihan kamalaan kuntoon kuukauden aikana... Katselin juuri lattialle ja tuntuu, että tälläkin viikolla pitää varmaan uudestaan imuroida ja pyyhkiä pölyjä.

Jotenkin todella outoa ajatella, että olen jo vuoden opiskellut lastenohjaajaksi. Aika on jotenkin vain mennyt niin nopeasti. Voin kuitenkin sanoa, että opiskeleminen ei ole ollut mitään helppoa hommaa. Varsinkin kun olen läpäissyt peruskoulun hyvin arvosanoin mutta vähän "vasemmalla kädellä", niin on ollut välillä vaikeaakin saada oikeasti kaikki hommat tehtyä hyvin. Ensimmäinen ammattiosaamisen näytön kuitenkin läpäisin hyvin arvosanoin ja odotan jo innolla tulevia työssäoppimisia. Otan tämän loman kuitenkin täysillä vastaan enkä uhraa koululle kuin muutaman ajatuksen koko kolmen kuukauden aikana. Nyt pitää ja täytyy saada ladata akkuja.


Mulla alkoi siis tänään kesätyöt ja olen toista kesää perättäin Sometonttuna! Voiko olla parempaa työtä, kun saa blogata, valokuvata, somettaa ja tehdä videoita kolme viikkoa putkeen ;-) Olen tosi onnellinen, että Joy&Orderin tädit valitsivat minut ja Valtterin täksi kesäksi töihin. Suosittelen seuraamaan meitä eri someissa, joita päivitetään hyvinkin aktiivisesti. Meidät löytää joka puolelta käyttäjänimellä Sometonttu. Kirjoittelin juuri tänään meidän blogiimme lasten YouTuben käytöstä!

Mä taidan vielä katsoa jotain Netflixistä tai roikkua muuten vaan koneella...
Nähdään taas vähän ajan päästä ;-)

2 kommenttia:

()